Tuesday 25 February 2014

ORLYLOVE DAPAT LAMARAN DARI ASTRO OASIS "SALAM MUSLIM"

KENANGAN TERINDAH ORLYLOVE BERSAMA RAKAMAN RANCANGAN 
"SALAM MUSLIM" DI ASTRO OASIS 106


Aku menerima panggilan dari satu nombor yang tiada dalam senarai member2 dalam simpanan handphone Aku...jengg jengg..jeng.. alamak.. dah miss call.. sorry .. kalau tak kenal.. Aku tak akan call balik kecuali .. pemanggil meninggalkan sms..huhu.. 

dah 5 kali miss call ni.. sorry le.. bro..Aku tido ler.. TENSION TAK TERIMA BR1M.. wakkkkaa.. rehat kan minda..kiki..RUPA-RUPANYA.. tawaran lagi HEBAT DARI BR1M menyusul.. syyyssshhsssss..

Bila petang, sambil aku rehat-rehat dengan anak-anak.. masuk satu ring tone.. kriiingggg.. HA!! nombor yang miss call sampai 5 kali tu call lagi.. 

" Assalamualaikum.... Ya..saya..kenapa?.. Ha..yer ker,,,bestnyer,.ok bila tu..? erm..saya masuk TV? Erm.. You bawak semua Crew ker? channel aper? Haaa... saya tak ada ASTRO ler.. dah lama sekat.. sebab pakai UNIFI.. ok..ok.. boleh bawa satu famili ker? ok.. saya datang dengan my belove husband dan anak-anak.. ok.. see ya.. tomorrow.. " 

Ha..korang tak payah ler..tau aper yang PENERBIT Rancangan itu cakap yek... korang bayangkan jer lah soalan dia..berdasarkan jawapan saya.. kekeke..

TAPI AYAT BEST YANG DIA CAKAP ADALAH.. "Maaf puan.. saya PENERBIT RANCANGAN SALAM MUSLIM DI ASTRO OASIS..saya baca BLOQ PUAN.. " 

Pergh.. sorry beb..saya bukan nak Riak tapi terlalu Happy maa..sebab kerja jari jemari menaip keyboard ni..di hargai oleh seorang PENERBIT RANCANGAN TV.. 

OK..aku ni.. dah ler.. tak pernah masuk tv.. hehe..korang jangan ler..ingat AKU NAK MASUK DALAM TV YERK..hehe.. AKU PERLU TV YANG 40 inci ke atas kalau aku NAK MASUK DALAM TV tu.. kekeke...lawak hentam saja ko labu.. 

Nak glamor bukan niat di hati.. cuma aku panic.. tak ada baju yang glamour dan trend terkini.. Time ni ler.. baru pikir.. kenapa aku tak carik SPONSER .. wahhaha.. banyak butik-butik online.. nak kasi sponser ni.. kekeke.. 

STOP!!! INGAT ORLYLOVE.. kamu tu bukan ARTIS .. bukan Prof.Br. Orlylove.. Penceramah Bebas.. untuk AKU KAYA ker??.. stop berangan.. 

Waaaa.. masalah .. ni.. releks.. Orly..jangan panic.. tarik nafasss.. lepas.. tarik nafasss lepas.. ni bukan rancangan untuk ko jadi artis pun.. pakai jer ler.. seadanya.. jangan nak hypocrite depan orang.. ko adalah ORLYLOVE..so..jadilah ORLYLOVE... 

Sepanjang sessi rakaman berjalan.. aku terharu di sebabkan Adik lelaki aku membawa anaknya bersama untuk memberi sokongan kepada kakaknya.. hehe.. korang layanzz jer lah .. kenangan terindah aku.. ni....

 Rakaman sedang bermula ....banyak soalan untuk dijawab macam nak mintak kerja.. jawatan CEO..

 Senyum sikit.. Anak-anak kena main jejauh.. dulu

 Abang cameramen  tengah shoot scene aku beriadah bersama keluarga tercinta... 

 sempoi ajer dua orang adik  ni layanzzz ketika sessi pengambaran berjalan.. hehe.. so sweet.. 


 Sara malu-malu dengan abang kamera


 Kakak Mazwin.. malu-malu kucing nak melemparkan senyuman.. yang si Qalesya tu ha.. buat-buat macho tak suka tengok kamera..hehe.. 

 Ha.. tonggeng bang.. untuk dapat shoot terbaik ..di benarkan.. hehehe.. 



 yang baju putih tu..Orang Kuat Tuan Producer En. Azly Murad


 Penuh dah kerusi taman ni.. dengan family Orlylove.. hehhe.. 


Buai laju-laju.. Aku nak kawin dengan Anak RAJA.. ekkekke.. yang comel lotey..sebelah Qalesya ni.. Anakanda Saudara Aku.. Raja Hannah Aqilah.. Thanks datang kerana beri support kepada bonda..  


" Aku Orlylove beserta dengan keluarga.. ingin memohon ampun kepada Team Penerbit SALAM MUSLIM, kalau membuatkan uols terpaksa memberi lebih masa untuk kami bermain-main dengan shoot-shoot yang cantik untuk uols..


Sorry beb sebab ini 1st time kami sekeluarga beraksi untuk sebuah produksi rancangan TV.. best bekerja dengan orang-orang kuat yang telah memenangi Anugerah Skrin (ASK) 2013 bagi kategori Dokumentari / Majalah Terbaik - Salam Muslim (ASTRO OASIS) -kredit kepada Encik Azly Murad Bin Ramly atas usaha kuat anda ini .. yang cuba menghubungi saya hingga selesai tugas yang dituntut oleh pihak produksi. 

Terima Kasih juga di panjatkan kepada Adikandaku yang tercinta..orang kuat SILVER BLUE PHOTOWORKS.. MIOI.. kerana sudi TERJAH untuk mengambil moment terindah dalam hidup AKU ORLYLOVE... 

Tarikh 23hb Feb 2014 adalah tarikh yang tidak akan aku lupakan.. 
Wasalam.. 

No comments: